subdomaini public_html içine açarsın
site.com/index.php //normal bi script olabilir
site.com/client (client.site.com)
ana dizindeki index.php ye require_once('client/init.php'); yi alırsın ardından whmcs nin fonksiyonlarını kullanabilirsin.
her zamanki gibi teşekkür ederim