burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subdomaini public_html içine açarsın

site.com/index.php //normal bi script olabilir

site.com/client (client.site.com)

ana dizindeki index.php ye require_once('client/init.php'); yi alırsın ardından whmcs nin fonksiyonlarını kullanabilirsin.
her zamanki gibi teşekkür ederim