Sizler, seneler öncesine götürüyorum. Bir Uyuşturucu satıcısının ne kadar dürüst ne kadar beyefendi ne kadar Türkçe'yi güzel kullandığını gösteren bir videoyu paylaşayım..
Adam hem yasal olmayan bir şeyi yapıyor
Hem Dürüst
Hem Kamyon şoförü
Hem Türkçeyi güzel konuşuyor... TRTARŞİV'in videolarını takip eden izleyen biri olarak hep hangi meslegi yaparsa yapsın efendilik kibarlık ve insanlık olarak çok ilerdeler.
Babamın da kamyon şoförü olması dolayısıyla ortamları bildigim için eski ile yeniyi muhasebesini yaptım.
Biz her geçen gün geriye gidiyoruz... Farkında değiliz, farkında olanlarda ya farkında değilmiş gibi yada çok az bir kesim olarak azınlıkta kalıyor...

https://youtu.be/77QacODJvQQ

Peki sizce nereye gidiyoruz