Selamlar, Facebook daha önce telif bildirimi göndermişti yüklediğim video/şarkılar hakkında. Dün baktım hesabımı süresiz kapatmışlar. Kimlik falan da yolladığım zaman ihlalden dolayı süresiz kapatıldığını ifade ediyorlar. Açmanın başka bir yolu var mı acaba?
Teşekkürler.