ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman diyeyim dikkatli olun.Geçen ay bir lisans aldım arkadaşın birinden, sonra yapamayacağımı anlayınca farklı bir arkadaşa sattım lisansı.Geçen gün şöyle bir olay oldu.İlk lisans sahibi (kim olduğunu bilmiyoruz) orjinal satın alma faturasını xenforo desteğe atmış.Xenforo destekde lisansı tekrardan ilk satın alana aktarmış.Lisans uçtu gitti elimizden.

Demem o ki satın alım yapacaksanız mail değişse dahi orjinal faturayı gösterince lisans tekrardan ilk sahibine dönüyor.Mutlaka faturayı'da isteyin.Hatta yazılı kağıt isteyin alırken.Kanıt olsun elinizde.
Güvenilir ve lisansın ilk sahibinden almak her zaman faydalıdır.