Merhabalar Ocak 2017 tarihinde gittigidiyor'dan aldıgım logitech c922 kameramı satıyorum.

Sadece 4 - 5 defa skype yüz yüze görüşmesinde kullandım.

Bilgisayar masasının dolabında durdu.

Gözle belirgin , rahatsız eden hiçbir hasarı , çiziği yoktur.

Işıkla bakıldığında kasasında bir kaç ince çizik bulunmaktadır.

https://www.akakce.com/pc-kamera/en-...,39883733.html

Burada ürünün sıfır fiyatları bulunmaktadır.
Kutusu ve garantisi bulunmamaktadır.
Gitttigidiyor'dan alındıgına dair fatura ve ekran görüntüleri iletilebilir.
Ürün fiyatı için 480 tl düşünüyorum.

Önce yarısı havale , kargo ulaştıktan sonra diğer yarısı şeklinde ticaret puanı olağan kişilere sağlayabilirim.
Resimler için dm üzerinden ulaşabilirsiniz.