EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ikiside sizin talebinizi karşılamayacak.
En basitinden ekran kartları yetersiz gelecek ikisinine.
İmkanınız varsa masaüstü alın derim ben.
çok çok iyi olsun istemiyorum aslında işimi görsün yeter hocam. önceki eski daha düşük özellikteki bilgisayarımla dahi işimi görüyordum