@TaylanGokcen; tam satın alıyodum ki siz yorum attınız vazgectim

sadece müzik dinlemek icin istiyorum kulaga gelen kısmının cok rahat olması ilk tercihimdir.
Kulağa gelen kısmı rahat ancak ben gözlük kullandığım için benim kulağımın üst kısımlarını belirli bir kullanımdan sonra acıtıyor. (yamulmadan dolayı)
Kendim de biraz takıntılı birisi olduğum için şu zamana kadar 3 kulaklık satın aldım Trust ve başka bir marka kulaklığı olduğu gibi iadeye gönderdim ancak Philips Bass+ kulaklıktan gerçekten memnun kaldım. Size de tavsiye ederim. Bass seven birisiyseniz kesinlikle memnun kalacaksınız. GG kuponlarını araştırarak uygun fiyata alabilirsiniz.