Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlat açıyor sadece bende bakıyorum şimdi
Hocam belki fn tuşu devre dışıdır birde sadece "F6" tuşuna basmayı deneyin, sistem açık olduğu sürece o tuşlar sorunsuz bir şekilde touchpadi devre dışı bıkması lazımdı.

Edit:
bazı bioslarda böyle bir seçenek var disable yapınca touchpad devre dışı kalıyor..