Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmaya çalışacağım ama aşağıda 1 saniye bile durmuyor hemen yukarı kayıyor

Zaten klavye ile yapacaksınız.

Biraz BAŞLAT tuşu biraz Tab, bir tutam yukarı - aşağı ok tuşları ve biraz da SAĞ Tuş


Tabii ki tüm bunları yapabilmeniz için farenin kayarken tık atmaması gerekiyor


Aygıt yöneticisine de gerek yok aslında, klavye üzerinde touchpadi devre dışı bırakacak tuş kombinasyonu vardır da zaten. FN tuşu ve FX tuşlarına aynı anda basmak gibi