NetX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştıra Devmgmt.msc yazın,
Klavye tuşlarını kullanarak touchpadi devre dışı bırakın, sorun düzelirse touchpad bozulmuş demektir.
Yapmaya çalışacağım ama aşağıda 1 saniye bile durmuyor hemen yukarı kayıyor