NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum hemen reklamı kastın Hayırlı işler diliyorum ancak;

Şunu belirtim; sorun herkesde var... Sebeb: geçtiğimiz ay blackfriday haftasıydı ciddi kazançlar oldu...
şuan tespit ettiğim neredeyse tüm yayıncılarda cpm'de 10'a 1 oranında herkeste düşüş var.

Buradaki yayıncılarda durumu merak etmek için açtım konuyu saygılar.
merhaba
reklam kasacak durumda degilim r10 konu ve mesajlarimi incelersen satisini yaptigim scriptler harici hic bir konuda reklam olsun diye mesajim yoktur.
ayrica senin ihtiyacin olnayabilir belki ihtiyaci olan vardir. hadi diyelim gecen ay cuma vardi gelirler yuksekti ee surada 20 gun icinde noel var (sen kutlamiyor olabilirsin) firmalar bunu firsata cevirmek ister ardindan yilbasi var.
benimde sitelerim var gecen ay ne geliyorsa gunluk hala aynisi geliyor. sizde dusen bizde niye dusmiyor?