Coğrafi olarak avrupada olması bu durumu değiştirmez hocam. AB üyesimiyiz değiliz? Euro bölgesinde miyiz? Onda da değiliz. Standartlarımız avrupa ülkelerindeki gibi yüksek mi? O da hayır.
Biz ancak adsense vergileriyle uğraşıyoruz. Bu arada MENA diyoruz tam olarak bu bölgeye.
@MuratSuhaMakal;