Nişanlımla 5 yıldır birlikteyim. Kısmetse eylülde düğünümüz var. Onunla beraber büyüdük demeyelim de olgunlaştık. Beraber gezdik, eğlendik, yedik, içtik, sohbetler ettik, kavgalar ettik, barıştık. İyisiyle kötüsüyle günlerimiz geçti, umarım evliliğimiz bundan daha iyi olur. Allah utandırmasın.

Yani diyeceğim o ki doğru kişiyi bulduğunda herşeyi birlikte yapabiliyorsun ve yanında olmasını istiyorsun. Allah doğru kişilerle karşılaştırsın.