Sen bırak bu sevdayı Rusyada yaşamak çok kolay değil çokta zor değil. Ben 24 yaşında idim gittiğimde yumurta kabuklarını gösterip yumurta satın alıyordum (Burdaki gibi maketlerde var ama evimin yakınındaki büfenin içine giremiyordum sadece pencereden istediğimi söylüyordum onlarda veriyordu) fiyatını bilmediğim için büyük para verip para üstü bekliyordum. Dil öğrenmek için çok çabaladım üniversiteye yazıldım hem çalıştım hem okudum. Yazsam varya kitap olacak hayatım var emin ol. Ama tavsiye etmiyorum gitmeni.
Bu sevdadan vazgeçmem hocam. Önce dil, sonra seyahat, gerekli kitapların okunması, güzel bir izdivaç gerisine Allah büyük.
Bu arada kırık yumurta kabukları örneği iyiydi hocam tebessüm ettirdi

Sayenizde az çok bilinçlenmiştim cevaplarınızla, tekrar teşekkür ederim