Atsızı milliyetci kahraman kabul ediyomusun cidden hocam ? TSK'nın askerliğe ihanetin başlangıcı olduğunu savunur Atsız, bu arada benim ateist forumlarla işim yokta atsız müslüman değil ateistti biliyomusun ?
Kaldı ki ben atsızı ara sıra öven milliyetci arkadaşlardan değilim bilen okuyan bi bireyim

Sırf görüşleri değil mesela " geri dönen mektup " şiiri son yüzyılın en iyi şiirlerinden biridir bununda bilincindeyim.
Dipnot olarak, atsızın görüşlerini bugün lehcesindeki türk miliiyetçiliği olarak yorumlamak çok komik bir yaklaşım. Atsız bir türkçüydü açıklaması bugün için daha doğru bir tabir.
Üstat ben bir kelimede Atsız dedim sen bütün konuyu Atsız'a bağlamışsın. Ben Atsız şöyledir böyledir demedim, doğrularıyla yanlışlarıyla tarihe geçmiştir dedim.