Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla yazmıycaktımda seni görünce yazıyım dedim Tahsin hocam Seni ilk alıntıladığım zamanları hatırlıyomusun ufak siyası ekonomik tartışmalar falan ne kadar karşıydın bana şimdi o konuların hepsinde hemfikiriz

Milanoyla özel mesajla hasbihal ettik az ona şu cümleyi kurmuştum " eğitim seviyesini düşürmek için uğraştılar başardılar, öğreticiler maaşlı papağan sadece artık öğretmen değil "

Çapraz okuma yapmakta fayda var, Cengizhanı öcü gibi göstermelerinin sebebi bugünlerin altyapısı yapmaktı 1950'li yıllardan beri, Türklük şuuru yokedildi, cengizhan türkmü moğolmu tartışması nedir gündemi nedir yahu

Moğol
Azeri
Uygur
Tatar
Peçenek
Kıpçak

Bunların hepsi TÜRK ırkının soydaşları, türk kavramını osmanlıyla sınırlandırmak için atilla cengiz han bumin kağan gibi başbuğları 1 cümleyle anlatıyorlar tarihteki konumlarını övmek yerine. Mesela osmanlının sınırlarını hükmettiği toprakları öve öve bitiremezler https://onedio.com/haber/en-genis-to...rluklar-536022 bak yazınca bunu buldum gelmiş geçmiş imparatorluklara bak osmanlıdan çok toprağa hükmetmiş kaç türk boyu var

Cengizhanın türk tarihine insanlık tarihine darbesinden bahsediyoruz ama halife ömerin koskoca iskenderiye kütüphanesini yaktırdığından kimse bahsetmiyor, mesele tarihse etkiyse yada diğer arkadaşların dediği gibi cengizhanın öldürdüğü insanların tarihi 100 yıl geriye götürmesi falansa, tarihsel etki olarak iskenderiyenin yakılması bizi 500 yıl geri götürmüştür kimse neden ses etmiyor sence

Bu yüzden çapraz okuma tahsin hocam, dediklerime alınmazsın biliyorum yanlış anlaşılcak bişey dediysemde kusura bakma seviyorum seni




Savaşların nedeni farklı boylar arasında olsada genelde amca dayı çocukları yada 3. 4. kuşak kuzenler arasında olmuş hep hocam. Burda hata türk boylarındaki beylik kurma işleyişinin yapısı.

Kağan ölür oğlu değil kardeşi iktidara geçer, oğlunun yancıları toplanır hoppa kağanoğulları beyliği. Biraz güç kazanır büyürler amcasına saldırır
Ya sen ne kadar bilgili bir adamsın. Türk Milliyetçiliğini baştan yazdın be kardeşim. Biraz daha yazsan Atsız gibi tarihe adını yazdıracaksın. Maşallah, nazar değmesin.
Bu arada İskenderiye Kütüphanesini Hz. Ömer yakmamıştır. Ateistforumlarında tartışılan her konuyu doğru olarak benimsemeyin.