Merhaba, yorum yapmaya teşvik etmek amacıyla bu iki alanı kaldırmak istiyordum, biraz araştırdım.

İlk olarak, Ayarlar > Tartışma > Diğer Yorum Ayarları > "İsim ve Eposta doldurmak zorunda" seçeneğinin tikini kaldırın.

Sonra, Görünüm > Düzenleyici > Funtctions.php > En alta inin ve } 'den sonra

add_filter('comment_form_default_fields', 'website_remove');
function website_remove($fields)
{
if(isset($fields['url']))
unset($fields['url']);
return $fields;
}


add_filter('comment_form_default_fields', 'email_remove');
function email_remove($fields)
{
if(isset($fields['email']))
unset($fields['email']);
return $fields;
}
Bunu yapıştırın, eğer isim kısmını da kaldırmak isterseniz,

bu şekilde yapıştırabilirsiniz.

add_filter('comment_form_default_fields', 'website_remove');
function website_remove($fields)
{
if(isset($fields['url']))
unset($fields['url']);
return $fields;
}


add_filter('comment_form_default_fields', 'email_remove');
function email_remove($fields)
{
if(isset($fields['email']))
unset($fields['email']);
return $fields;
}

add_filter('comment_form_default_fields', 'name_remove');
function name_remove($fields)
{
if(isset($fields['author']))
unset($fields['author']);
return $fields;
}
Şahsen siteye girsem, yorum yapmaya bu alanlar yüzünden üşenirim. İsim giriş yeri olmayacağı için ziyaretçi adıyla yorum yapılır.