Gerekirse forum ve kategorileri kuralları güncellenir. Siz böyle bir konu açarak r10'u d.olandırıcılağa müsade ediyor diye itam ediyor oluyorsunuz. r10 d.olandırıcılağa müsade etmiyor. Sizi böyle konular açmama konusunda uyarıyorum. Şikayet ve öneri hakkındaki kategoriler belli. Konu açarsanız değerlendirilir.