Burada kim ne yazarsa yazsın , evliliği deneyimlemeden olumlu olumsuz yanlarını tam olarak bilemezsin. Her ne kadar benim bu yazdığımı bile yaşamadan öğrenememene rağmen, kısaca diyorum ki; evlilik ciddi sorumluluk ister , enerjinin büyük kısmını evliliğe ayırmak gerekir. Kendin saydığın sosyal,sanatsal,kültürel faaliyetlerin bekarlığa göre çok sınırlı olacaktır. Maddi durumuna bağlı olarak belki hiç olmayacaktır.