merhaba arkadaşlar
malumunuz tüm adaenselere güncelleme geliyor. Kimisine geldi kimisi de gelmesini bekliyor. Adsensenin özellikle sana güncelleme gelmeyecek dediği herhangi bir adsense yok. Kısaca tüm adsenselere güncelleme gelecek
Görüyorum ki hala güncelleme öncesi adsense şeklinde konuşar açılıp , normalde satılamayacak fiyatlardan satılmaya çalışılıyor. Tabiki fiyatı satıcı belirler. Fakat alıcı güncelleme gelmemiş ve gelmeyecek şeklinde düşündüğünden alım yapıyor. O halde bu d.landırıcılık değil midir ?
Birisi çıksa bi alet satıyorum dese ve bu aleti piyasa değerinin 3-4 katına satsa, alan kişide çok sağlam makine, bozulması mümkün değil diye satın alsa(tabi satıcı da öyle lanse ediyor) ve o makinenin bozulacağı kesin olduğundan bozulsa...
Bu durumda satıcıya dolandorıcı denilmez mi?
Güncelleme geleceği kesin olan adsenseyi güncelleme öncesi diye satmak d.landorıcılık değil mi?
Düşüncelernizi merak ediyorum.
Not: Bu durum benim için önemli değil fakat ileride maduriyetlere neden olacağından yazıyorum
Teşekkürler