Battusay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlike çok akıllıca

Bende rakibin takipcilerini 07:00 - 01:00 arası takip ediyorum 01:00 - 07:00 arasıda takipten çıkıyorum. Zamanlama ayarladım 1 haftadır elimi sürmüyorum programa

Ayrıca INSTAFLY Kullanıcıları !!!!!!!!!

Neden aramızda bir hastag belirleyip o hastagte paylaşılan gönderiyi kaydedip , beğenip , otomatik yorum yaptırmıyoruz? 100 kişi katılsa bu oluşuma , her gönderimiz keşfette olur Bu sadece benim aklıma gelmiş olamaz , ama neden yapmıyoruz açıkcası merak içerisindeyim
Unfollow işi için yakın zamanda sizden bilgi alabilir miyim hocam? 1 hafta 10 güne kadar anca alırım ama 😂