hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rusların da işi gücü yok r10'daki konumu okuyacak Aynen hocam
Takıldığın nokta bu mu? 😀 Ben aklındakiler konusunda Rusya'nın muhtemel bakış açısını ortaya koymaya çalışmıştım. 😀