Konu
Rusya'ya göç ediyorum Ama...
04-12-2018, 19:58:42
#9
mener
hibravez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rusların da işi gücü yok r10'daki konumu okuyacak
Aynen hocam
Takıldığın nokta bu mu? 😀 Ben aklındakiler konusunda Rusya'nın muhtemel bakış açısını ortaya koymaya çalışmıştım. 😀