Konu
Kullanıcı Adı alma hakkında?
04-12-2018, 17:27:29
#7
UyuzWeb
Benimki bana ucuz vermiş o halde. 4000TL. Sadece zenginler alıyormuş dedi birde. Size gerek yok diyede hayallerimi kırdı.