Konu
Kullanıcı Adı alma hakkında?
04-12-2018, 16:58:43
#5
Masiva
basicgoods adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu işlem için 650$ fiyat verdi forumdan bir arkadaş..
Yine iyiymiş. Sadece şahsi isim ve o kadar önemi olmayan kullanıcı adı için bana birisi 5000 tl yazıp dalga geçer gibi kahkaha emojisi göndermişti.