2 kullanıcıyı alıntılayıp bilgi verdim, 2 kullanıcıda bilgi değil varsayımlarla cevap verdi.
Kahve tartışması yapmak istesem kahveye giderdim dostlar

Bu şekilde bir tarih müzakeresi olmaz içinde bulunmam, her ne olursa olsun konuya daha yorum yapmayacağım herkese iyi forumlar

Hocam sen kahve tartışmasının kralını '' Diyorumki sana ilk türk yazıtları olarak kabul ettiğin orhun kitabeleri dahi moğolistanda bu moğollar nasıl türk olmuyor ? '' diyerek yapmış oldun zaten.
Bende sana sordum, bu mantığına göre Viyanaya 20 km uzaklıktaki bir köyde yaşayanların tamamı Türk senin yaşadığın kafaya göre

Neyse, milyonlarca insanın çoluk çocuk kadın yaşlı demeden katledilmesini, karbondioksit solunumunu dengeledi, doğaya, mevsimlere katkıda bulundu diyerek kılıf uyduran biri ile daha fazla tartışmaya girmicem.