2 kullanıcıyı alıntılayıp bilgi verdim, 2 kullanıcıda bilgi değil varsayımlarla cevap verdi.
Kahve tartışması yapmak istesem kahveye giderdim dostlar

Bu şekilde bir tarih müzakeresi olmaz içinde bulunmam, her ne olursa olsun konuya daha yorum yapmayacağım herkese iyi forumlar