videoyu izlemedim çünkü güvenilir kaynak olmadıkça kafamı boş şeylerw yoramam.ama başkasının ne olduğu bizim için çok önemli değil. Ben Türk’üm ve mutluyum. başka bir ırka mensup olsam yine mutlu olurdum.Türküm hamdolsunki ama farklı ırka(ingiliz,yahudi,alman vs) mensup olsam yine aynı ben olacaktım.çünkü biz ne görürsek onu savunuruz. o yüzden başka şahsiyetler bizleri tartışmaya sürüklememesi gerekir.
Türk olmaktan memnunsanız boşverin gerisini