KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk olsa ne olacak? Dünyayı yakıp yakmış bir adam. Şahsen milliyetçi bir insan olarak bu adamın Türk çıkmasını istemem.
Aynı zamanda dünyadaki her 200 kişiden 1i cengiz hanın torunu

Aynı zamanda öldürdüğü insanlarla karbondioksit salınımını engelleyerek küreyi soğutmuş ki bugün mevsimler varsa cengiz hana borçlular

Milliyetci olup cengiz hanı sevmeyen birinede ilk kez rastladım valla hocam enteresan