Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.

Geçenlerde şöyle bir tweet attım;

"17-18 yaşlarımda erkenden evlenmek isterdim, şöyle 24-25 olayım derdim hep. Fark ediyorum da öğrenecek birçok dil, gezecek birçok ülke, kazanacak birçok tecrübe, okunacak bolca kitap ve çıkaracak ne de çok ders varmış... Dolu bir insan olarak evlatlarımın başını okşama dileğiyle."

Sizin fikriniz nedir? Evli olanlar, bekarlar, ağzı yananlar... Buyrun sohbete...

Sizden tek ricam siyasi (maddiye tabiiki giricez ama siyasete dem vurmadan) yorumlar yapmamanız.
evlen kardeşim seni anlayan birini bulursan evlen bak mesela ben birini buldum kaçırmadım hadi sinemaya gidelim dedi hangi filme gidelim dedim BATMANLE SÜPERMENE dedi aha dedim kaçırma bunu

bak mesela gecen internetten film izleyelim dedim hangi filmi izleyelim

cvp ölümcül deney serisi yapalım

aboww böyle sana uyum sağlayanı bulunca kaçırma