HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında TTnet'e evdekiler kullanır diye tahahhüt vermiştim. Şimdi caymak istiyorum ama 8 ay kaldığı için 487 lira istiyorlar. Bunu ödemeden hattı iptal ettirmenin bir yolu var mıdır? Ya da azaltmanın?
Bende aynı sorunu yaşıyorum konuda açtım hatta kategoriye 2019 7. Aya kadar 485 tl cayma bedeli talep ettiler hocam bi yolunu bulursanız lütfen benide bilgilendirin.