rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben adsense geliri elde ediyorum şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım vergisinide verdim. Sadece kurum başka bir iş yerinde sigortalı olarak çalışamayacağını beyan ediyor. Sen işimdi arabanı aldın sattın devlet satamazmısın dicek yada ev aldın sattın değil mi. Ha sitelerin hepsi hanımın üstüne.Alan adlarından hosting faturasına kadar. Onun dışında şirket kurmadıktan sonra bağkur ödemek zorunda kalıyorsun çünkü o zaman sıkıntı yok keyfine bak r10 piyasasında kamu personeli çok var iş kovalayan ne yapsın geçinemiyor





adamın fındık tarlası var ne yapacak satamayacak mı saçma bence o iş öyle değil sigortalı çalışamazsın
Ben işe girmekten bahsettim, sigorta gerektirecek bir işe giremiyorsunuz. Onun haricinde tarlası mı var, satabilir. Bizzat gördüğüm bir durum. Farklı işe girerseniz sorun yaşarsınız. Onun haricinde ev alıp ev satmak falan sorun olmaz. Fakat bunlar mal beyanında bildirmek lazım yoksa soruşturma açıyorlar.