Günaydın hocam, konunuzu aşşağıdaki şablona göre düzenlerseniz hem forum kurallarını ihlal etmemiş olursunuz hemde satışınız için pozitif etki yaratır.

https://www.r10.net/tanitim-yazisi/1...e-sablonu.html