Hocam iş kurarken herhangi bir emekli veya ssklının üzerinden çalıştırırsın, herhangi bir sorun olmaz.
kazancınla ev araba da alırsın. fakat mal beyanında belirtmen lazım.
2 veya 3 ev aynı şekilde araba olursa soruşturma geçirebilirsin. Hiç riske atmadan onuda güvendiğin yakınına vb. üzerine verebilirsin.