Bekarlık sultanlık mı? rezillik mi orası tartışılır bence. Temiz kıyafet yok evde yiyecek yemek yok kazan kaynamıyor, dağınıklık almış başını gidiyor. Patates soyan sultan mı olur yada sürekli kendine sevgilimi arayacak nereye kadar gidecek bilemiyorum. Ben şahsen bekarım ama insan gibi insan çıkarsa neden olmasın.

Şimdikiler süslü püslü saçma sapan hal tavırlar içerisindeler. Süse göre değil edebe ve çalışkanlığa göre eş seçilmeli bence yoksa ayrılık kapıyı çalabilir.