HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şekerim rüşvet kabul etme niyetinde değilim. Yoksa on dakika müşteri temsilcisiyle de konuşsam indirim alabilirim. Ben böyle niteliksiz bir firmanın yaşam şansı bulmamasını arzuluyorum.
anlıyorum.
kolay gelsin.