Ben adsense geliri elde ediyorum şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım vergisinide verdim. Sadece kurum başka bir iş yerinde sigortalı olarak çalışamayacağını beyan ediyor. Sen işimdi arabanı aldın sattın devlet satamazmısın dicek yada ev aldın sattın değil mi. Ha sitelerin hepsi hanımın üstüne.Alan adlarından hosting faturasına kadar. Onun dışında şirket kurmadıktan sonra bağkur ödemek zorunda kalıyorsun çünkü o zaman sıkıntı yok keyfine bak r10 piyasasında kamu personeli çok var iş kovalayan ne yapsın geçinemiyor



rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyelim ki kazanç elde ettiniz, sizin banka hareketleriniz v.s verdiğiniz bordro esas alınıyor ve her beş yılda bir kontrol ediliyor. Bu parayı nereden kazandın deyip, soruşturma geçirirsiniz. Meslekten ihraca kadar yolu var, anlayacağınız kendi isminiz üzerinden hiç bir işe giremezsiniz.
adamın fındık tarlası var ne yapacak satamayacak mı saçma bence o iş öyle değil sigortalı çalışamazsın