merhaba arkadaşlar ben geçenlerde kendi sitem üzerine bir tane mail açıp o mail ilede ıcloud açtım. ve eskiden kurulumu yaptığımda iclouddan mail alırdım. 2 haftadır şifre sıfırlamaya çalışıyorum fakat mail gelmiyor. ve bende dedim bir bakayım ama başka bir ıcloud maili mail gönderdiğimde aşağıda ki gibi bir hata ile karşılaştım. kısacası ıphone bana mail göndermiyor ve bu sorunu düzeltemiyorum. düzeltemediğim içinde şifreyi sıfırlayamıyorum sıfırlayamadığım içinde şuan ıphoneden bi şey indiremiyor. sonuç olarak şifre sıfırlamaya çalışıyorum olmuyor.