Son 2 aydır amerikalılar ile iş yapıyorum, adamlar to do list veriyor, fixed pirce+ bahşiş veriyor. To do list dışında iş yaptıracaksa kesinlikle artık olarak ücret teklif ediyor.
Emeğe o kadar saygılılar ki, "*** ben neymişim" diye düşünmeye başladım bir ara Asla yaptığınız işi küçümsemiyorlar.