yenerberktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir durumu duyduğum için nasıl videolar çekmem gerektiği için sordum. Tablette kendi adımın olduğu zeminde kendi sorularım ve tasarımım haricinde kalem kullanmam yetmiyor yani.
Ben yetiyor yetmiyor anlamı için bişey diyemem.
Sadece telif olmasın kimse videonu çamasın diye fikir önerdim.