Burada ciddi bir soru var aslında,
Github da bulduğu bir kodu size "ben yazdım" şeklide satıyorsa aslında bir yandan da emek hırsızlığı ve saygısızlık ve sizi kandırmayı da birlikte yapıyor demektir.
bir sonraki işte aynını yapmayacağı ya da herhangi bir güncelleme istediğinizde "ya elim sıkışık bu aralar bakamam " ile karşınıza geliyor olacaktır.
aslında konunun ucu açık degil, yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi ;
Kişi emeğinin karşılığını kendisi belirler. yani birisi saat başına 10 lira isterken digeri 1000 lira isteyebilir.
bunlarda hangisi ile çalışacağınız tümüyle sizin tasarrufunuzda.
+1
"1000 lira isteyen bizi düdüklemeye çalışıyor" gibi tabirler de çok kaba. Emeğin fiyatını emekçi biçer. fiyat fazla ise çalışmazsınız.