xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kopyalanacak kod değil çünkü benim isteklerime göre istendi. Hem kopya olsaydı da önemli olmazdı önemli olan benim istediğim gibi olması.
Piyasa açık uçlu olunca ya tutarsa hesabı sizin tabirinizle "düdüklemeye çalışıyor" bazıları.
Burada ciddi bir soru var aslında,
Github da bulduğu bir kodu size "ben yazdım" şeklide satıyorsa aslında bir yandan da emek hırsızlığı ve saygısızlık ve sizi kandırmayı da birlikte yapıyor demektir.
bir sonraki işte aynını yapmayacağı ya da herhangi bir güncelleme istediğinizde "ya elim sıkışık bu aralar bakamam " ile karşınıza geliyor olacaktır.

aslında konunun ucu açık degil, yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi ;

Kişi emeğinin karşılığını kendisi belirler. yani birisi saat başına 10 lira isterken digeri 1000 lira isteyebilir.
bunlarda hangisi ile çalışacağınız tümüyle sizin tasarrufunuzda.