Enka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Superonline'dan netspeed'e geçtim 1 ay oldu, ilk faturamı ödeyeceğim.

Superonline kullanırken sürekli internetimde kopmalar yaşardım, artık yaşamıyorum.
35 mbps 35 gb akn'li (akn sonrası 8mbps) superonline tarifeme 55 TL ödüyordum.
Şimdi aşağıda gördüğünüz hız'a 200 gb akn'li (akn sonrası 24 mbps) 65 TL ödüyorum.
İstanbul - Maltepe ' de VDSL kullanıyorum.

Çok tereddüt ettim bende acaba verim alabilecek miyim? Beni uğraştıracaklar mı diye de, düşündüğüm gibi olmadı.
Daha yeni firme tüm türkiye'ye 2 yıldır hizmet veriyorlar %100 Türk sermayeli, şuan soranlara hiç düşünme netspeed bol speed diyorum.

Hocam paketiniz kaç mbit.100 mbit te mi bu hızı alıyosunuz.