Alırsam asus alacağım yine, fiyat ve performans olarak her türlü öneririm.
( Not: Kişisel bir ahmaklık yüzünden 700-800 lira civarı zenfone 6 ekranımı kırdım. Daha doğrusu elimdeyken gondola bindim, çat diye çalışınca cebime sokuşturmak zorunda kaldım. Yanımdaki malum arkadaşımın da korktuğunu sonradan öğrenip onla ilgilenirken cebimde 130 şekli girdiği için iç ekran zedelendi. Ekranı değişmiştim yan sanayi, sonra 3 ay geçti arızalandı, para iadesi yaptılar ekran için.. Bir daha ekran takmadım. Elden elden ve sonra bir daha elden düşme s3 mini mi ne var, ona hat takılı o kadar. Ama bugün alsam yine asus alırım.)