OVH otomasyon sorunu çok da nadir yaşanan bir durum değil aslında. Kaç sunucunuz var bilmiyorum ama, bizde birkaç ayda bir otomasyon ile ilgili mutlaka sorun çıkıyor. Bu durum hem SYS hem OVH'da yaşanıyor. Daha geçen ay ödeme yapıldığı halde tüm sunuculara tekrar fatura çıkardı. Destek talebi oluşturuldu ama 1 ay geçmesine rağmen ancak dönüş yaptılar. Bu süreçte sunucular suspend olmaması için mecburen ikinci ödemeyi de yaptık. Hala iade yapılmadı. Destek talebi 48 saat içinde yanıtlansa biz razıyız. Ekran görüntüsü isteyen olursa iletiriz.
Open since:
01/11/2018 22:43
Updated on the:
27/11/2018 10:49
From: OVH Support
Hello sir, Please accept our sincere apologies for the processing time. You have renewed after the automatic renewal, which is why you had a pending invoice. Please note that you can disable this automatic renewal from your client area if you wish. I assure you, your services have taken into account both renewals. If you wish however, we can make a request to the service claim. I thank you for your understanding and wish you a good day. Je reste à votre disposition pour toute demande complémentaire. Cordialement,
01 Kasım 2018 22:43'de talep açıldı, ikinci faturanın oluşturulduğu gün aynı saatte.
Yanıt 27 Kasım'da geldi.
27 Kasım'da gelen yanıtın ardından hemen cevap yazdık, hala ne dönüş ne de çözüm yok.
Bu kadar şikayet ediyorsunuz, neden devam ediyorsunuz diye soranlar olacaktır. Lütfen zahmet etmeyin. Bazı müşterilerimiz fiyat, bazı müşterilerimiz IP değiştirmemek bazı müşterilerimiz altyapısı için tercih ediyor. Alternatif bir plan her zaman aklımızda, fakat şimdilik mecburen devam etmesi gereken sunucular var.
Sadece eğer aynı fiyatlarla OVH'mi yoksa farklı firma mı diye arada kalırsanız, bu durum alternatif firmaya göre de değişebilir fakat yazılanları mutlaka değerlendirin.
Yaşadığımız bu sorun haricinde, OVH yeni çalışmaya başlayacak arkadaşlar için biraz daha bilgi verelim.
Altyapısı konusunda genellikle sorun yoktur. Saldırı koruması standart seviyelerde fena değil. Kesinti vs. gibi durumları çok nadir görebilirsiniz, belki görmezsiniz bile.
Fakat asıl büyük sorun, personel yerine bütün herşeyi otomasyona bağlamaları. Özellikle faturalandırma konusunda oluşacak saçma otomasyon problemleri yüzünden hesabınızda bulunan sunucuları iki kere ödemek zorunda kalabilir, eğer limitiniz ya da bakiyeniz buna müsait durumda değilse de hesabınızdaki tüm sunucuların suspend edilmesi, destek taleplerinize çok geç dönmelerinden dolayı da sunucuların silinmesine kadar büyük problemler yaşama riskiniz vardır.