berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]
Hocam bi adres verde böyle bir şey yapayım bari, birde utanmadan cayma bedeli çıkıyorlar..



Bende netspeed geçeceğim %90; çünkü başka seçenek kalmadı. Detaylı açıklama için teşekkürler

[/URL]
Hocam teşekkür ederim; lakin çok şikayet var, zaten bulunduğum nokta sıkıntılı, sorun yaşamaktan korkuyorum..
attıgım görseldeki adresi kullanabilirsin hocam