diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim burda o adresleri kendileri sağlıyor siz birşey yapmıyorsunuz
ama adres lazımsa
http://prntscr.com/lp7ezu

Hocam bi adres verde böyle bir şey yapayım bari, birde utanmadan cayma bedeli çıkıyorlar..


Enka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Superonline'dan netspeed'e geçtim 1 ay oldu, ilk faturamı ödeyeceğim.

Superonline kullanırken sürekli internetimde kopmalar yaşardım, artık yaşamıyorum.
35 mbps 35 gb akn'li (akn sonrası 8mbps) superonline tarifeme 55 TL ödüyordum.
Şimdi aşağıda gördüğünüz hız'a 200 gb akn'li (akn sonrası 24 mbps) 65 TL ödüyorum.
İstanbul - Maltepe ' de VDSL kullanıyorum.

Çok tereddüt ettim bende acaba verim alabilecek miyim? Beni uğraştıracaklar mı diye de, düşündüğüm gibi olmadı.
Daha yeni firme tüm türkiye'ye 2 yıldır hizmet veriyorlar %100 Türk sermayeli, şuan soranlara hiç düşünme netspeed bol speed diyorum.


Bende netspeed geçeceğim %90; çünkü başka seçenek kalmadı. Detaylı açıklama için teşekkürler

maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turknet kullanıyorum.
Üye olmak isteyenler referans kodumu kullanarak üye olursalar ikimiz de 1 ay fatura ödemiyoruz. (referans kodu için mesaj atabilirsiniz)

Hız testi:
down: 71.9 mbps
up: 3.7 mbps

http://www.speedtest.net/result/7844231744.png

Hocam teşekkür ederim; lakin çok şikayet var, zaten bulunduğum nokta sıkıntılı, sorun yaşamaktan korkuyorum..