Arkadaşlar 2 haftada yaklaşık 10 kere format attım, farklı işletim sistemleri denedim. Yok fark etmiyor.
Olay şu, klavye bluetooth'lu ama 10dk falan sonra klavyenin kendi stock yazılımı sebebiyle klavye kendini sleep mod'a alıyor. Tekrar normalde bir tuşa bastığımızda aktif olması gerekiyor ama bilgisayarda olmuyor sadece paired yazıyor.
Telefonda denedim kusursuz çalışıyor, yaklaşık 1-2 hafta önce de pc'de de kusursuzdu. Şimdi ne olduysa bozuldu.
İnternetteki tüm 'paired but not connected' 'bluetooth keyboard not connected' gibi çözüm önerilerini denedim tık yok.
Ne yapabilirim hiç başına gelen var mı böyle bluetoothlu bir cihaz kullanırken 'eşleştirildi' de kalıp bağlantı kuramayan?