Hangi iş yapılırsa yapılsın.. 1 numaralı kural; pazarlama..pazarlama.. pazarlama... Bu en basit dükkanı olan bir esnaf için bile geçerli.. Yeri gelir rezil eder yeri gelir vezir eder.. Bu platform bu yüzden sıkıntıya düştü. Satıcı kendileri ile iletişim sıkıntısı çekiyor, kendileri alıcı ile görüşüp arayı bulmak konusunda sıkıntı çıkartıyor.. Kendi adamlarına ayrıcalık gösteriyor..vs vs vs bu çoğalır gider.. Bir işe dört elle sarılmazsanız o işten hayır beklemeyin. Yapamıyor musun !?Yapan insanları yönetime al.. Eksiklerini ara, eleştirilere açık ol.. O da yok.. Sonra gelmiş destek yok diyor.. Sen desteğini gösterebildin mi insanlardan destek bekliyorsun.. ! Adam gibi bir platform olsa her yıl ücret öderim. Ama bir icraat göremezsem 1 krş ödemem.. Kendi başlarına buyruk kararlar alıyorlar. Piyasanın ve satıcının nabzını ölçerek ilerlemiyorlar. Bu mesajı atarken bile suçu satıcılarda arıyorlar.. Bir konu açıp da ; neden bizim platforma ilgisizsiniz, eksiğimiz var mı diye sormuyorlar. Global çalışacaklarmış... Bu kafa ile uzaya da çıksanız bir cacık olmaz.. Tamam Türkiye şartlarında sağlam güvenilir bir satış platformu olmaması üzücü bir durum.. Ama ittire ittire yürümezdi zaten.. Baştan beri eleştiriye kapalı bir proje.. Bir yerde konusunu açsan, arıyor buluyor banlıyor..Bunun örneklerini çok gördüm. Hâlâ dik kafalı bir şekilde ilerleme yapabilirse buyursun, izleyelim görelim..