Tepkilerinizde bi yere kadar haklısınız arkadaşlar ama atladığınız nokta şu.. Tamam iyi yönetilememiş diyor olabilirsiniz, kendi açınızdan haklılık paylarınız vardır, reklam yapılmadı, son kullanıcıya ulaşılmadı, son fiyatlandırma politikası yanlıştı vs vs.. bir çok yönden eleştirebilirsiniz.. Haa ben 2-3 yıldır kullanmıyorum şahsi nedenlerden ötürü ama ekonomik olarak çarkı çevirmeye çalışan bir proje var ortada.. Sadece AA olarak düşünmeyelim, herhangi bir projede çark dönmüyorsa o projenin fişi çekilir.. Geçenlerde ben paraya sıkıştım gözü kapalı zararına satışlar yaptım.. Çarkın dönmemesi zaten başlı başına psikolojik bir sorunken bir de üstüne onlarca yüzlerce kişiyle uğraşmak her babayiğitin harcı değil.. Platformu seversiniz sevmezsiniz, sahiplerini seversiniz sevmezsiniz bunlar ayrı mevzular.. Ama proje sonlanacak diye de iyi olmuş, oh olsun gibi söylemler (sadece bu gruptaki konu için söylemiyorum, başka platformlarda da konusu geçiyor) bence şık durmuyor.. Ben şahsen üzüldüm.. Neden daha iyisini yapmak yerine var olanı aşağı çekmeye çalışıyoruz (platformun hataları elbette var, hatta ben şunu da söylemişimdir, gruplarda, webmaster forumlarında bir yada bir kaç üyesi olmalı, sorunları dinlemeli, dışarıdan bu iş kolay yönetilmez diye..) ama platform da bir tüzel kişi.. Zannediyor musunuz ki sahibinden*com dört dörtlük başladı, zannediyor musunuz ki sedo*com da hiç sorun yaşanmıyor, yaşanıyor ama arkalarında devasa sermayeler var.. Türkiye gibi ekonomik anlamda hassas bir piyasada iş yapmak, hele bir de bunu sınırlı sermaye ile yapmaya çalışmak çok zor.. Tekrardan söylüyorum dillendirilebilecek çok hataları olabilir ama ekonomik olarak çark dönmüyorsa ileri bir adım da atılamaz.. Para olmadan reklam yapılamaz, para olmadan yazılım geliştirilemez, tasarım düzenlenemez vs vs.. Platform sahipleri zaten kendi kaliteli domainlerini çok rahat satar, sadece platform sahipleri değil elbette herkes için geçerli bu durum.. Ama platform üzerinden park, listeleme, transfer, güven gibi sorunları çözen satıcılar ve son kullanıcılar için üzüntü veren bir gelişmedir.. Umarım sorunlarını aşarlar ve yollarına daha güçlü devam ederler..