Konu
Huawei mi Xioami mi?
01-12-2018, 09:29:42
#28
firebase
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
xiaomi derim... Benim gözümde huawei de blackberry gibi havalara girmeye başladı. Kendi işletim sistemini geliştirmeler falan.... Patlar o Patlar